Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /sites/turanmedia.az/wp-includes/script-loader.php on line 2678

Baş ağrısı necə keçər? – Qeyri-adi üsullar

59 Baxış

Həkim Anna Protasova baş ağrılarını azaltmağın ən sadə yolunu təklif edib.

Turanmedia.az xəbər verir ki, İnteqrativ Psixologiya Universitetinin təsisçisi Anna Protasovanın sözlərinə görə, baş ağrısından özünüzü masajın köməyi ilə xilas edə bilərsiniz. O, Lenta.ru-ya müsahibəsində baş ağrılarını azaldan qeyri-adi üsullardan da söz açıb.

Həkim hesab edir ki, yüngül bədən tərbiyəsi baş ağrısını aradan qaldırmağa kömək edə bilər, onlar xüsusi avadanlıq tələb etmir və siz onları ofisdə belə edə bilərsiniz.

Masaj

İstilik hissi yaranana qədər əllərinizi bir-birinə sürtün. Bundan sonra ovuclar başın arxasına yerləşdirilməlidir ki, baş barmaqlar boyun və baş arasındakı nahiyədə hərəkət edə bilsin, sonra dairəvi hərəkətlərlə yüngül masaj edilməlidir. “Bundan sonra bir neçə saç telini toplayın, tədricən və yumşaq şəkildə müxtəlif istiqamətlərə dartın – birini sola, digərini sağa. Bu, çox narahatlıq yaratmamalıdır, yalnız baş dərisində xoş təəssürat buraxmalıdır.

Boyun rahatlaması

Həkim qeyd edib ki, heç bir patologiya yoxdursa, kompüterdə uzun müddət işləmək və işləyərkən yanlış mövqedə dayanmaq boyun əzələlərinin həddən artıq gərginləşməsinə və nəticədə qan dövranının çətinləşməsinə səbəb olur. Bu da baş ağrılarının yaranmasının ümumi səbəblərindən biridir. Boynun rahatlaması isə vəziyyəti düzəltməyə kömək edəcək.

Yavaş-yavaş başınızı arxaya əyin, bir neçə dəfə dərindən nəfəs alıb verin. Həddindən artıq yüklənməyin, boynunuzu çox arxaya atmayın. Çənə bölgəsindəki əzələləri rahatlaşdırmaq üçün ağzınızı açın. Effekti yaxşılaşdırmaq üçün boynun ön hissəsini əllərinizlə yüngülcə masaj edin. İlk rahatlaşdırıcı hərəkətdən iki dəqiqə sonra yavaş-yavaş, qəfil hərəkətlər etmədən başınızı əvvəlki vəziyyətinə qaytarmalısınız.

Çiyinlərin dartılması

Bədənin yuxarı hissəsinin əzələlərini rahatlaşdırmaq üçün Protasova barmaqlarınızı önünüzdə kilidləməyi məsələhət görüb. Əllərinizi elə birləşdirməlisiniz ki, ovuclarınız yuxarı doğru baxsın. Əllərinizi ayırmadan, yavaş-yavaş ovuclarınızı başınızın üstündən yuxarı qaldırmaq lazımdır. Mövqeyi 10-15 saniyə saxlamaq lazımdır.

Sonra qollarınızı sinənizin qarşısında çarpazlaşdıraraq və çiyinlərinizi sıxaraq arxa əzələləri rahatlamalısınız. Növbəti addımda dirsəklərinizi kürəyinizin ortasına yaxınlaşdırmağa çalışaraq, yavaşca qollarınızı yuxarı qaldırın. Bu vəziyyətdə 20 saniyə qalmalısınız. Trisepslər sağ əli başın arxasına qaldıraraq dirsək əzələsini əyib kürəyə əyilən halda sol çiyinə gətirərək genişləndirilir. Sol əlinizlə sağ dirsəyinizə yüngülcə basın. Həkim vurğulayıb ki, bu pozada yarım dəqiqə qalmaq lazımdır. Sonra məşqi sol əllə təkrarlayın.

“Masaj və məşq hərəkətlərini yerinə yetirərkən diqqətli olun, heç biri ağrıya səbəb olmamalıdır. Yalnız xoş və rahatlaşdıcırı hisslər meydana gəlməlidir. Onu da unutmayın ki, daimi baş ağrıları bir sıra ciddi xəstəliklərin əlaməti ola bilər, buna görə də həkim müayinəsindən keçmək tövsiyə olunur”, – Protasova yekunda bildirib. (Publika.az)

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /sites/turanmedia.az/wp-includes/script-loader.php on line 2678